عاشقان کره

سلام/안녕하세요 /آنیونگ هاسِیو.من و دوستام ملیکا،صدف،زهرا، دوست داریم بریم به سوی بهشت دوم(یا کره).در این وب از بازیگران و خواننده ی کره ای ها مطالب براتون می زاریم.

عاشقان کره

سلام/안녕하세요 /آنیونگ هاسِیو.من و دوستام ملیکا،صدف،زهرا، دوست داریم بریم به سوی بهشت دوم(یا کره).در این وب از بازیگران و خواننده ی کره ای ها مطالب براتون می زاریم.

در مورد لی مین هو بیشتر بدونید

-  زندگی شخصی:

 

در جایی از لی مین هو پرسیده شده بود که شخصیت واقعی شما به شخصیت کدام یک از نقش هاتون در سریال ها نزدیک تره

که لی مین هو پاسخ داد که شخصیتش تقریبا شبیه به شخصیت لی یون سانگ در سریال شکارچی هست.به نظر میاد که این سریال رو هم بیشتر از بقیه دوست داشته باشه ولی به گفته ی خودش فیلم برداری این سریال از بقیه سریال هاش سخت تر بود.

لی مین هو  سریال ها و فیلم های اکشن رو بیشتر میپسنده.لی مین هو زیاد از نوشیدنی های الکلی استفاده نمیکنه.خودش گفته که دوست داره با دخترا شوخی کنه و سر به سرشون بزاره.کسایی که باهاش تو یک فیلم بازی کردن گفتن که همیشه باهاش راحت بودن.یکبار خبرنگار ها ازش پرسیدن نظرش درباره ی عشق و قرار گذاشتن با دختر ها چیه و چه موقع و با چه کسی میخواد قرار بزار که لی مین هو میگه که فعلا وقتی برای این کار نداره.اگر اطلاع داشته باشین لی مین هو دوست پسر پارک مین یونگ بود که بعد ها به دلیل اینکه وقت نداشتن همدیگه رو ببینن باهم بهم زدن.لی مین هو دوست داره که بقیه دختر ها "اوپا" صداش کنن ( اوپا: دختر ها به برادر بزرگشون میگن/ زن ها به شوهر هاشون میگن) و فعلا دوست نداره "اجاشی " (اجاشی: معمولا که مردان میانسال میگن) صداش کنن

2-سبک بازیگری:

 

وقتی درباره ی سبک بازیگریش ازش سوال شد لی مین هو این طور جواب داد:

قبل از این که بخوام یک نقش رو شروع کنم 50 سوال مهم درباره ی اون نقش از خودم میپرسم و با جواب هاش به شخصیت کاراکترم شکل میدم.معتقدم که تمرین کردن بیش از حد باری یک نقش کار رو خراب میکنه و کاراکتر غیر طبیعی جلوه میکنه.

از نکات دیگه ای که باید در نظر گرفت شخصی هست که قرار در فیلم زوج شما باشه.باید شخصیت اون کاراکنر رو هم در نظر بگیرید و خودتون رو باهاش هماهنگ کنید.من حتی سعی میکنم بیرون از صحنه ی فیلم برداری و در زندگی واقعی هم اون نقش رو بازی کنم .اینطوری بیشتر روی نقش مسلط میشم

lmh

3-نظرش درباره ی نقش کیم تان در سریال وارثان :

قبل از سریال وارثان لی مین هو در سریال پسران برتر از گل نقش یک پسر دبیرستانی را بازی کرد. وی میگوید که من تمام تلاش خود را برای ایفای نقش کیم تان به کار بردم و میخواستم قبل از اینکه سنم بالاتر بره یکبار دیگه نقش یک پسر دبیرستانی رو داشته باشتم.برای من سخت بود که بخوام نقش یک پسر دبیرستانی رو در سن 26-27 سالگی بازی کنم ولی نویسنده به من گفت که تو فقط با سبک خودت بازی کن و نگران چیزی نباش.وقتی که نقش کیم تان رو بازی میکردم سعی کردم اصلا به نقش "گو جون پیو" فکر نکنم با این حال بعضی از ویژگی های این دو کاراکتر شبیه به هم شد.زمانی که میخوام یک نقش رو بازی کنم سعی میکنم شخصیت واقعیم رو فراموش کنم و فقط به کاراکتری که بازی میکنم فکر کنم نه چیز دیگه. قربون پشتکاررررتتتت بشم منماچ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.