عاشقان کره

سلام/안녕하세요 /آنیونگ هاسِیو.من و دوستام ملیکا،صدف،زهرا، دوست داریم بریم به سوی بهشت دوم(یا کره).در این وب از بازیگران و خواننده ی کره ای ها مطالب براتون می زاریم.

عاشقان کره

سلام/안녕하세요 /آنیونگ هاسِیو.من و دوستام ملیکا،صدف،زهرا، دوست داریم بریم به سوی بهشت دوم(یا کره).در این وب از بازیگران و خواننده ی کره ای ها مطالب براتون می زاریم.

عکس های مراسم کمپانی فریرو روچر در تایوان با حضور لی مین هو

عکس های مراسم کمپانی فریرو روچر در تایوان با حضور لی مین هو




 سلام مینوزی های گل. امیدوارم همگی حالشون خوب باشه. از امروز منم در کنار الی جون به شهید شدن میوزی ها کمک میکنم
همه تلاشمو خواهم کرد که مثه الی جون خبرها و مطالب درست و مطمئن رو از مینهویی عزیزمون براتون بذارم

خب همونطور که میدونین پرنس خوشگلمون مدتی پیش برای تبلیغ شکلات فریرو راچر(برند ایتالیایی) به ایتالیا سفر کرده بود حالا این برند برای اینکه تو کشورهای آسیایی بیشتر شناخته بشه از چهره ای استفاده کرده که توی آسیا شناخته شده ست..وکسی نیست جز لی مین هوی دوست داشتنی ما
براتون عکسای تبلیغ این مراسم در کشور تایوان رو آوردم..امیدوارم از دیدنش لذت ببرین.منکه خودم پرنسمونو شبیه شکلات خوشمزه دیدم از بس جیگر شده بود
این مراسم به تاریخ 2015/15/12 برگزار شده


برای مشاهده عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید


                  
ادامه عکس های مراسم فریرو راچر
  

اووووف فدای مهربون بودنش

از همه طرف به طرفداراش حال میده...ای جوووونم

این یکی من بودم از من گل گرفت..بی زنبیل





آخ....قلبم.... فدای چشماش




آخه پسری تا تو هستی دیگه شوکول موکول به چشم نمیاد


کدوم ورو نگاه میکنی؟؟؟ اینورو نگاه کن... فکر کنم الی رو دیده...الی حواسه بچمو پرت نکن ...ای بابا


الی تغییر مسیر دادی؟؟ 


من سکوت میکنم ........... 




عزززززززززززیزم






پسر خوشگلمون در کنار اعضای گروه فریرو راچر


به سلامتی افتتاح شد...جیغ ..دست هورررررا


من طاقت ندارم...الی بیا منو ببر ..احیا لازم دارم..من خودمو میزنم


خب اینجا هم من به مینهویی میگم ..ببین اون بالا رو ...برا الی دست تکون بده..لا اقل زنبیل خالی مراسمو ترک نکنه 
چه کنم دیگه...کاریه که از دستم بر میاد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.