عاشقان کره

سلام/안녕하세요 /آنیونگ هاسِیو.من و دوستام ملیکا،صدف،زهرا، دوست داریم بریم به سوی بهشت دوم(یا کره).در این وب از بازیگران و خواننده ی کره ای ها مطالب براتون می زاریم.

عاشقان کره

سلام/안녕하세요 /آنیونگ هاسِیو.من و دوستام ملیکا،صدف،زهرا، دوست داریم بریم به سوی بهشت دوم(یا کره).در این وب از بازیگران و خواننده ی کره ای ها مطالب براتون می زاریم.

سری دوم ویدئو کلیپ های کنسرت لی مین هو در یوکوهامای ژاپن2016 +عکس

سری دوم ویدئو کلیپ های کنسرت لی مین هو در یوکوهامای ژاپن2016  +عکس


لی مین هو کنسرت ژاپن 2016


 این بار کلیپ زیادی از این فن میتینگ یا همون talk concert مین هو نیومده . من حدس میزنم اسپانسر ژاپنی این کنسرت چون قصد فروش کنسرت رو داره نذاشته فن ها زیاد و علنی فیلمبرداری کنن و یا ممکنه ویدئو ها رو ژاپنی ها منحصرا با نام ژاپنی و برای خودشون گذاشته باشن
در هر صورت ویدئوهای باکیفیت و زیادی در دسترس نیست دیگه همینا رو قبول کنین تا ایشالا شاید در آینده کاملتر و با کیفیت ترشون گیر بیاد .

ببینین و لذت ببرین


بقیه در ادامه مطلب



اول یک چندتا عکس ناناز از پرنس خوشگلمون

داره آماده خوندن میشه




اینجا داشت گوشیشو درست میکرد یهو چشمش به من افتاد
میبینین که مسخ شده




دیگه دل و داد و شروع کرد به خوندن و جمعیتم همراهیش کردن
 داره میخونه :

مین هو : الی زنبیل طلا؟
جمعیت : بله
مین هو : الی خیلی بلا؟
جمعیت : بله
مین هو : الی دوستم داری؟
جمعیت : بله (جمعیت از دل من خبر دارن دیگه به جای من جواب میدن)
مین هو : الی جایی نری ؟
و همینطور برای الی اش عشقولانه در میکنه





در این لحظه مهگل پرید وسط و قاسم آبادی از خودش در کرد
مین هو : وا محمدا




مین هو هم کم نیاورد و ادامه داد
الی هم از فرصت استفاده کرد و زنبیل داغون مهگل و منهدم کرد

























خوب اون یکی ویدئو که مین هو طرف رو مدل چویی یانگی بغل میزنه رو که تو پستای قبلی مهگلی براتون گذاشته
این بقیه ویدئوهایی که در دسترس بود

این ویدئو تبلیغ رسمی کنسرت ژاپن هست.

کلیپ 1
اینم مین هو در حال خوندن آهنگ جدیدش . این کلیپ و فقط گذاشتم بیشتر حال و هوای کنسرت ژاپن و درک کنین وگرنه زاویه خوبی برای فیلمبرداری نداشته طرف

کلیپ 2
اینم کلیپ معروف اون خانمه که صورت پرنس و تو دستاش گرفت و همینطور دستشو.
نگران نباشین بعدا رفتم جفت دستای خانمه رو قلم کردم باهاش آبگوشت پختم دادم بچه بخوره جون بگیره


کلیپ 3
اینم کلیپ صحنه ای که ادای وارثانو با اون دختره ی ورپریده خوش شانس درمیارن.

کلیپ 4
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.